Employer branding Intergamma
Iedereen kent de bouwmarkten Gamma en Karwei, niet iedereen weet dat zij onderdeel uitmaken van Intergamma. Om het werkgeversmerk Intergamma meer lading en bekendheid te geven en om de werving van personeel een boost te geven hebben we naast een algemene werkenbij video ook wervingsvideo’s per afdeling geproduceerd.
Contact opnemenIntergamma, het hoofdkantoor van bouwmarkten Gamma en Karwei is op zoek naar nieuw personeel. Om haar employer branding een boost te geven wil ze graag van alle afdelingen een wervingsvideo laten maken. Het gaat om 8 verschillende afdelingen, van inkoop tot cross channel. De video’s geven een inkijkje op het werk en als kijker proef je de sfeer en cultuur van de afdeling. De video’s die volgens een vast format zijn geproduceerd zijn te zien op de nieuwe werkenbij website van Intergamma. Deze werkenbij site is gebouwd door GetNoticed, een partner met wie we vaak samenwerken.
Belangrijk om terug te laten komen in de films is, wat is er nu eigenlijk te “halen” voor een potentiële sollicitant bij Intergamma? Om deze benefits te achterhalen hebben we in de voorbereiding medewerkers van de verschillende afdelingen geïnterviewd en zijn we een dagje de bedrijfscultuur gaan opsnuiven.
Naast de wervingsvideo’s hebben we een algemene werkenbij video geproduceerd uit het beeldmateriaal van de afdelingsvideo’s aangevuld met quotes van andere medewerkers uit de organisatie.
In de zomer van 2023 is Intergamma een online advertentie campagne gestart op verschillende social media kanalen en via DPG media. Hiervoor hebben we het bestaande filmmateriaal geredit tot korte teasers en hebben we het design ontworpen voor de online banners die in deze campagne gebruikt zijn.